موقع forjaty فرجتى و الضحك على الدقون اكبر موقع نصاب فرجتى بالدليل



فرجتي هو الموقع العربي الأول الذي يقدم الوسيلة المثالية للربح من الأنترنت وذلك عبر نشر الفيديوهات على الموقع والربح عن طريق إعلانات جوجل أدسنس الخاصة بك التي تظهر بجانب منشوراتك بنسبة عائدات تصل إلى 80% لناشر الفيديو، ما عليك سوى إدخال الرقم التعريفي للناشر (الخاص بحسابك على جوجل أدسنس) في ملفك الشخصي على موقع فرجتي ثم البدأ بمشاركة الفيديوهات لدينا إنطلاقا من موقع يوتيوب والشروع في تحقيق الأرباح ! ماذا تنتظر؟ إبدء الآن !



كل الهجص اللى انت شايفه فوق ده عبارة عن كلام و السلام من فتره قصيرة كدا طلع لنا موقع اسمه فرجتى موقع كمعظم المواقع نصاب و فاشل فى نفس الوقت و فشله فى اقناع الناس بحاجات مش موجوده صراحة سبحان الله الموقع بيقولك اشترك و حط اى فيديوهات على اليوتيوب حتى لو مش فيديوهاتك و هيديك الموقع 80% طب زا كان ادسنس بجلاله قدرها بتدى 65% انتوا هتدوا 80% منين .



و الادهى يقولك اى فيديو الموقع هيغير الرابط و يحط الرابط بتاعك بداله لما رجعت للدعم قالوا ان الارباح بتنزل على ادسنس بصورة تلقائية طب الناس دى بتستفاد ايه ؟؟؟



طبعا لو استعملت اليكسا هتلاقى ان ترتيبهم 163,925 عالميا و  1,962 مغربياً 



المو الم

الموقع بيستغلنا كلنا فى اننا نقلل ترتيبه العالمى فطبعا يستفاد هو من حجم الزيارات الهائل اللى بيخش عليه وكمان الفيديوهات والمادة اللى انت بتيدهالوا على طبق من ذهب و من غير ما يتعب فى اى شىء مجرد انه بيستفاد من ذكائة والاعلانات و الزيارات و احنا بنساعده نصيحة اخوية اننا محدش يخش عليه ونخسره كلنا لانه نصاب


عملنا اللى علينا و قلنالك وانت كمان اعمل اللى عليك وخلى بالك


forjaty.com is a scam
forjaty.com نصاب



فرجتى زيه زى اى موقع غرضه النصب و انه يكسب زوار على حسابك

و بالطبع انت عارف يعنى ايه يكسب على قفاك زوار معنها ترافيك جامد

على حسابك مواضيع مربحه اوى على حسابك

و يقدر يكسب منك تخيل الترافيك دا متحول الى اعلانات

و نقرات و شغل افليت

انت متخيل الناس دى ممكن تكسب اد ايه

اكيد متخيل فرجتى دا موقع نصاب يا جماعه متضيعوش وقتكم فيه

بامانه تامه مش محتاجه كلام خلصانه بشياكة 

إرسال تعليق

0 تعليقات